there goes the sun'

2010-12-22 | 00:12:04
nej det blev inga bilder inte. har knappt suttit vid datorn plus har inte orkat föra över.
lite smått info kanske.
jag fick hem min enda köpta julklapp idag, lite försenad dock. så den har jag pusslat med
ganska svår tycker jag, men den ska nog hinna färdigt tills på fredag.
jag gick en ganska onödig dag i skolan, prov på kanske en kvart sen klassfika på tjugo minuter kanske lite mer.
mamma hämtade mig i vingåker där vi åkte och köpte pizza och snäll som jag va så bjöd jag. hah
imorgon ska jag upp tidigt för ska med mamma som ska köra william till skolan och sen in till kholm för att handla typ mat. (who cares)
jag ska droppa en sak till ellen med och in på systemet. hah, ne men typ.
så ser det ut. på torsdag ska jag iaf sova länge förhoppningsvis och sen på fredagen antar jag att man måste gå upp tidigt (SUCKS). jag e hundvakt (inte vår egen hund) på julafton med så ska springa lite fram och tillbaka så jag hoppas inte att det är det där jobbiga kalla vädret som jag hört om. ska ändå gå 30 husnummer bort liksom ;d

Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Svar: Haha, är du söt eller. Jag kommer aldrig få en iphone hur mycket jag än önskar mig det... Hur gärna jag än vill ha än så är det egna pengar som gäller, mina päron är trötta på att köpa telefoner till mig. Speciellt eftersom att jag säkert haft 10 olika mobiler i mitt liv hittills, de går ju jämt sönder. Och den jag har nu betalar jag ju ändå på till november 2011 :/

2010-12-22 @ 00:54:38

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0