to far from here'

2010-12-02 | 22:36:32
var i mjölby idag på mässa. vann pris i bästa presentation och tredje pris i monter. roligast va korten jag delade ut.
dagen i helhet var helt okej. skapligt trött nu eftersom mjölby då (som dom sa där med skitrolig dialekt) tog på krafterna.
sammanlagt 5 timmars buss blev ju också ganska mycket.

nu på kvällen har jag kollat på criminal minds, pluggat matte och fixat matlåda. toppenavsnitt på cm, matten gick hyfsat och matlådan blev god.
problem har jag imorgon eftersom jag inte har något skjuts in till praktiken.
det frestar inte att ta tio över åtta bussen och va ute i kylan och glo (?) i en och en halv timme innan jag början.
lite knepigt. ingen jobbare är i högsjö imorgon heller som jag kan åka med och mamma ska iväg och besikta en bil. bajs säger jag.

imorgon ger jag bort mina nyinköpta strumpor till min syster. för aldrig mer säger jag.
jag fick tyvärr inse att jag va för tjock och att jag kände mig som en stor fet svullen fettogris eller något så nej. inte igen.
det blir som mycket annat, lagt på hyllan. synd att man inte har kropp för saker man tycker e snyggt och vill ha på sig. typiskt min otur kanske.

skulle egentligen fixat om i mina garderober nu på kvällen men orkar inte för det är kallt och jag e trög.
börja med min förändring där inne kanske. tänkte även ta kort på klänningen för bättre bilder.
(bara jag som älskar bilder och som bryr sig) det blir säkert gjort imorgon med tanke på att jag kommer sitta hemma som vanligt. sova tidigt och fortsätta min trötta period ....

detta blev aslångt. men lite det som hänt/händer eller nått. aja. orkar inte skriva inlägg längre. jobbigt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0