two

2010-12-28 | 12:30:00
en blogg jag läser varje dag

dessa två bloggar är dom jag klickar in på mest under en dag.
sen finns det även himla många andra jag kollar. jag har hela mitt bokmärksfält fylld med länkar till alla bloggar jag läser och dom jag läser oftast e placerade så dom syns. sen har jag, som på bilden nedan, en hel drös till som ligger "gömd".
jag läser i princip allt, från modebloggar till vardagsbloggar. (hah vad finns där imellan??) okej kanske dumt sagt.
iaf, vänners bloggar, vänners-vänners bloggar, modebloggar, kändisbloggar, engelska bloggar, "djupa" bloggar. helt enkelt de jag tycker e bra och fastnar för.


Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Du är bannimej en trogen läsare amanda!

2010-12-28 @ 15:08:38

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0