when you let me know'

2010-12-01 | 23:30:03
Har krypt ner under mitt duntäcke nu, med långkallingar och stor tröja. jävlar vad kallt det e alltså. typ fryser om fötterna på golvet och det är först året som jag faktikst kan frysa ganska mkt här i lägenheten under en vinter. första gången på fem (?) år...



Har fortfarande inte tagit någon bra bild på klänningen jag köpte , men tror inte bryr sig där heller.
finns ju trots allt redan några bilder. däremot har jag köpt stumpor också. hah, ah.

Iaf , ligger här i sängen och trånar (?) efter att iPad nu släppts på webben eller va man säger. kanske va någon dag sen men jag har inte kollat mailen. så synd att man inte hade en fet lön som kom in den typ 25 på 17000 eller liknande ...
nu kanske folk tycker att 17000 inte skulle va fet men spela roll. det skulle duga åt mig i dett fall iaf.
så skit samma


jag vet att ja tjatar men .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0