yesterday & today'

2010-12-05 | 23:56:05
Igår så va vi som sagt i marieberg. den mesta tiden spenderades på bokia i hopp om att j skulle hitta en julklapp.
det var kul även fast en sjukling va med och låg i bilen efter ett tag inne på marieberg och tog slut på bilbatteriet genom att lyssna på radion.
hah, men det var kul ändå. jag och j fick gå runt och fråga om någon hade startkablar och tredje gången gilt så hittade vi två jättetrevliga och hjälpsamma personer.
vi fick rulla bilen bak eftersom killens batteri satt i bagaget (?) , vi hade tur att nathalie hade rätt storlek på skiftnyckel och sen drog killen bilen tillbaka själv. ungefär så fast mkt mkt roligare. och sen fick vi inte få motorstopp när vi åkte iväg och som tur fick vi inte de. aja kul hade vi iaf.
vägen hem blev det billekar och sådär.
hemma hos nathalie lagade vi mat medans j sov. fläskfile och egengjorda pommes frites och god sallad.
sås gjorde vi med, som på någon sätt helt plötsligt smaka bulldeg och vi brukar va bra på sås annars. sen skulle vi göra en ny och den vart helt okej men också konstig och man jämför med annars. men men.
sen mys med en tre timmars gråtfilm typ. hah, nej men den va bra filmen tycker jag. mitt namn är khan. tror ja den hette.

idag har jag vart med nathalie igen, vi rensade hennes garderob. sen drog vi hem till mig där vi sen tog kort. det var också ganska kul eftersom det var på ett ganska osäkert ställe där folk kunde komma. men aja.
iaf, kanon. orkar inte skriva mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0