you are so ...

2010-12-14 | 20:01:00
Det är synd att våra två datorer som vi haft innan har krashat. Eftersom jag hade så jävla mycket bilder, musik och videos på dom båda och har ingen som kan hjälpa mig att få tillbaka det så är det jävligt surt. På den senaste hade jag alla mappar med bilder från min kamera , en mapp med en hel drös med omgjorda bilder. Massor med videos och allt vad det är. Den tidigare datorn måste det finnas förjävla gamla bilder som jag knappt kommer ihåg eftersom det var snart fyra år sen den dog eller nått.
Oh , ska nog göra ett sista försök att ta hjälp av någon med tanke på att jag har ju extern hårddisk så kan ju flytta över allt dit. överlycklig skulle jag bli. mitt liv va på dom där två datorerna.
som nu varit döda i mer än två år skulle jag tro ...
bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0