just another breakdown

2010-02-25 | 21:23:22

hah , nördigt . jag, morsan och syster sitter i samma rum med varsin dator
väldigt socialt om ja får säga de själv, till och med så att ja skriver med syter på msn
även fast hon sitter bredvid mig (a)
usch, typ käkat som en häst idag, och även alla andra dagar
så bestämt mig för att efter lovet, då typ alla chips och 6 liter cola e slut,
ska jag sluta ! vill verkligen inte bli typ tjock, och absolut inte tjockare för den delen heller
och den här gånger ska ja faktiskt hålla det, och ah ..
aja , nu ska ja återgå till typ hah , ingenting egentligen
langar fetful bild , hellyeah!

Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

sv: det är bra sötnos :)

2010-02-26 @ 17:18:53

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0