nobody's perfect

2010-02-27 | 17:20:39

snacka om att jag är hatobjekt för barn, en gång i sommras så gick ja typ ute och så va det en unge som fråga typ "vad har du i ansiktet, har du vattenkoppor?" , man bara aha ..
ah iaf, idag äre lillebror som är duktigt på den fronten , först hoppar ja in i bilen och han skrattar åt mig för att jag har snö i håret, sen när vi går på ica så bara "varför har du en extratand för?" , och "amanda, är du dubbeltandad?"
jag har allså en tand som liksom sitter som stryk i munnen och så påpekar han de, sen nu när jag vart hemma har han sagt saker som "tjockis, fula tant, handikappad, trög, jag skulle inte bry mig om du dog," och massa mer som ja inte kommer ihåg bara för de, juste han torka av en flaska innan han skulle dricka och sa att det var bara för att jag va äcklig, ah allt dedär plus typ massa mer. snäll lillebror man har (y)

på tal om annat så saknar ja typ min mobil, känner hela tiden att ja vill smsa till nån och säga saker eller nått och sen typ kolla klockan och grejer .. aja smsar ändå inte så mkt så spelar inte så stor roll kanske ..
aja , nu ska ja kila och käka pommes frites, hah tjooooock

Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

Sv: tack sötnos, jag har saknat dig med :) det gör vi !

2010-02-28 @ 01:37:11

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0