behind'

2010-06-04 | 22:40:36

fyfan vad det är tråkigt att blogga
men eftersom jag inte har något att göra direk så kan ja lika gärna slänga in .
sitter iaf typ i göteborg nu , lite utanför och ah hit drog vi idag efter skolan typ . vart en lång bilfärd med två stopp men den var soft. imorgon blir det liseberg och det ska bli skoj , sen söndag blire bil hem igen , jo typ så ser det ut.
har inte så mkt att säga , inga bilder att visa eller någonting .
usch jag hatar min blogg :D
nu ska jag typ stänga av datorn tror jag för inget batteri knappt , så blir film på fyran typ bad boys eller nått.

Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

SV: nej jag vet men det var bara som en kul grej ;) för det var ju dagen efter som alla ''klädde'' av sig :D ! <3

2010-06-05 @ 12:52:31

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0