moments of regret'

2010-06-01 | 16:20:42

fan vad jag har otur hela tiden ..
jag har nu konstaterat (?) att min mobil är stendöd och kommer antagligen inte gå att starta igen om jag inte lämnar in på lagning . jag snodde iaf min gamla samsung från lillebror som jag hatar och som suger . jag har typ inga nummer kvar och ah sucks . Ringde iaf morfar förut och fråga om han hade någon han inte använde och han hade iaf vilken jag också visste . Han skulle iaf skicka med den imorn men troligtvis kommer det vara någon gammal sonyericsson eller jävla motorolja eller nått , ne men .. aja , ska väl va lite glad iaf att han är så pass modern så han inte går runt med massa nokia 3310 i bakfickan ..
nu ska jag ut och studsa bort mitt godis och sen käka upp mig igen med mat . fuck på grejer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0