so you think you know'

2010-06-02 | 19:43:29

jag får typ spasmer , på att min mobil är död och den som jag har nu suger , på att alla mina nummer är borta , på tankarna , på det , på att jag har solen i ögonen för att morsan har dragit upp mina persienner (?) , på att vi går en vecka till i skolan i onödan typ , på att vara , på att bo här , på att vara fattig , på att jag tydligen flagar (?) på axlarna, på att ah

okej nu ska jag sluta för vet att ingen utom jag gillar att läsa damp/depp inlägg så istället säger jag att det ska bli fint väder i gbg i helgen , vi ska till liseberg , jag ska softa med elin , och hoppas det blir bra förövrigt.

äsch skiter i det här , tar matteboken och går till tvn och langar en bild med ett leende på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0