always'

2010-03-19 | 21:20:28

hah , skööj fredag. fast skön så gör inget iaf
sitter och spelar robot unicorn attack hah , sjukt spel
fast lite kul och beroendeframkallande . seriöst hah

iaf en annan sak , lite smått irriterad för ja inte fått nått svar
för sommarjobbsansökan (flera) som ja skicka för en månad sen tror ja
typ ja tycker iaf att man kan ringa/maila eller vad som helst för att iaf tacka för brevet
typ säga att det har kommit fram och typ kanske även om man inte fick sommarjobb där
så kan dom ju ändå säga till tycker jag , liksom nån respons (?) tycker ja man borde få så man iaf vet ..
fast ah , kan väl inget annat än att hoppas på att dom hör av sig senare och säger att jag fick även fast jag inte tror det , så blir väl att jobba något inom fittkommunen om man får där .. i fucking bögsjö eller vingåker ..
aja , lite pengar får man väl förhoppningsvis .

langar fin bild på spelet för slog nyss mitt rekord . ha-ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0