because of you'

2010-03-20 | 11:21:22
fan knepigt de blev, punka på bilen så kom inte till k-holm .
jag som hade tänkt köpa lillebrors present idag, och kolla efter en tröja till mig..
aja , får köpa nått på måndag till lillebror typ har nån 25% rabatt på kappahl som ja kan utnyttja till han ;D
han ville ha en tröja med starwars på som jag hade hittat där , och sen en blå/svart munktröja hah skönt kille

aja , ska strax åka till vingåker med morsan , får ta firmabilen ..
sen hoppar jag av hos jennifer skulle ja tror sen bär de av mot k-holm senare.
ska nog kolla om ja kan slagga hos sandra , men bajsen svarar ju inte. ha

måste bara tillägga att jag hatar mitt hår .. typ de är typ fint krulligt när det är blött men sen när de torkar är de bara stor lockar typ längst ner så ser man ut som en jävla pudel . usch
så därför langar ja gammal bild på mitt då gråfärgade hår och korta som frisören gjorde det . tyvärr pissur då menah ;D
på tal om , så ska ja faktiskt bli blond igen , iaf massa slingor ((:

Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

hörru min lilla pudel jag hörde inte smsen :D (a)

2010-03-22 @ 19:57:45

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0