dance'

2010-03-31 | 17:17:56


nu langar ja bild , ny tunika eller egentligen äre ett linne tror ja men
va och bytte till större storlek idag på lunchen
sen langar ja dålig bild på mina skor som typ sandra ville se mig gå ut
tror dom ser lägre ut än vad dom är , typ töntigt låga
iaf , har faktiskt spelat in när ja gick typ HAH.. fast så jätte dumt såg de inte ut
aja seg dag idag igen , börja tio i nio hade info&layout sen bransch och produkt
sen lunch , fick veta att idrotten va inställd och sen sitter vi och väntar på turismen
så får vi veta sen fem min efter att kvart i ett bussen gått att vi inte har någon
kärring (a) , fick vänta till halv tre , åkte bil , sen vänta 250 min till kvart över , sen buss
hemma tjugo i fyra .

nu ska ja fråga mamma om vi kan gå och köpa glass för idag är jag världens fetto
på tal om , ignorera fettet på bilderna typ underkropp och armar .. hah
sista bilden är hemsk men vart "bäst" av dom massor jag tog

Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

skorna är ju snyggaste!

dessutom ska jag se den där videon! :D

2010-03-31 @ 19:20:06

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0