earth hour ?

2010-03-27 | 22:08:05

lite kul , de första jag gjorde 20.30 var att gå till morsan och säga att ja trotsade earth hour
genom att sätta datan på laddning, men då sätter hon fart med att vi skulle släcka och grejer
sagt och gjort så vart de mörkt i hela lägenheten , men sen de första hon gör är att sätta på vatten till te och startar en diskmaskin , sen frågar om vi ska koka ägg . snille där

knäppte ett par sugiga kort med min sugiga mobilkamera , men inlägg blir faktikt roligare med bilder
varför jag bryr mig vet jag inte eftersom jag bara har högst tre läsare (vilket är konstigt för bara två vet) fast ifs kanske jag är den tredje (?) funkar de så . aja nu blire typ föra över massa låtar till datan sen har ja lust att sova bara för allting är så jävla tråkigt , inte likt mig precis för sova suger


palla att bilderna inte vart vridna , orkar inte ändra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0