+

2010-03-31 | 17:25:12
btw , skapar ny kategori för jobbigt att ha allt i samma
typ "new/clothes" , töntigt kanske men jag är fan freak på att handla
så de kan ju va bra att ha plus att ja själv gillar när folk lägger upp typ aja skit samma
kommer väl antagligen visa kanske nått nytt man köpt , eller bara nått kläders grej överhuvudtaget.
tänkte kanske jobbigt att ha två i olika , de står väl antagligen om de e nytt så man får väl lov att läsa

tänkte göra dehär tidsinställt för att inte få två inlägg precis efter varandra , men de gick inge vidare
för tydligen så kunde man inte ha det på blogg.se .. bajs då

Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

nejdu gumman det kan jag hålla med om, men det är ju inte erat fel att jag känner som jag känner. det är mycket just nu och inget blir lättare , får helt enkelt leva med det.



nej , jag tyckte att det var onödigt att jag publiserade det eftersom jag vet inte vem som kan läsa det plus så som du reagerade kanske någon annan också gjorde och tog det illa isf.. orkar inte med mer bråk :).



<3

2010-03-31 @ 19:18:49

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0