no name

2010-03-18 | 14:23:32

ah , som vanligt min jävla otur
ingen header idag inte med tanke på att min kamera precis cp !
innan så har mitt minneskort dampat och sluta funkat så har bara kunnat tagit 6-7 bilder på kameran
men nu när ja la över dom bilderna som fanns på kameran i datan så ska ja ta kort sen efteråt så står det att man bara kan ta ett :S , ah så typ satte ja inte kameran igen och la in en grej så den kanske skulle funka om de va därför typ.
men ne då står det att man inte kan ta nått kort .. fittkamera !
så ah , blev inte kort .. jag som va suger på de .. ja tack till en fittbra systemkamera !
aja , får väl köpa nytt minneskort den här månaden då och hoppas att den funkar så det inte är kameran det är fel på för då blir ja fan lack ..

aja onödigt inlägg ..

Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

Sv: Och jag kan inte säga så mycket mer än att jag är grymt avundsjuk, tror jag ska köpa den också fast inte i samma färg som dig , hihih! :)

2010-03-19 @ 00:26:19

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0