take a step'

2010-03-30 | 18:23:54
typiskt min otur , typ köpte mig en tunika på hm idag använde clubrabatt
när ja kom hem va den inte som ja ville, tog s och den gick inte ritkigt över stjärten
så måste gå att byta till m som ja testade med sandra och erna tror ja de va.
eller så funderar ja på att kolla på det som är från the garden collection, har sätt lite fint därifrån
finns tyvärr inte lika mkt i butiken tror ja , iaf ska nog få med mig sandra på torsdag hon tänkte gå då tror ja.
ingen annan är så pepp på de tror ja , usch folk borde tycka jag är massa jobbig ..

aja , morsan står och lagar käk . pommes och fläskfile, jag gillar (y)
ska nog plugga matte sen tror ja och ikväll äre dh och couger town

(syns ju faktikst att ja färgat håret , fast ska göra mer slingor för den som bryr sig)
istället för att langa nytt plagg på bild så blire på ego-utråkade-fetto-jag



Kommentarer
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

Sv: finns inget att känna dig taskig för .. <3

2010-03-31 @ 01:07:31

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0