01.06'

2010-11-13 | 01:07:43
Har haft full upp, igår gjorde jag min tre-rätters och tog bilder som blev mkt fräschare än googles. Kan panga in dom imorgon. Vet inte om jag skrev det igår och orkar inte kolla efter heller.
Just nu är klockan lite över ett och jag skulle behöva sova eftersom jag för inte så lång stund sen var trött, plus ska upp imorgon eftersom jag har praktik. Måste upp extra tidigt med eftersom jag måste duscha för hela jag luktar typ friterad pommes frites. hah, inte så jävla flashigt.

För övrigt så hade jag praktik idag med, och var på webshoppen lite. Sen kom Nathalie och hämtade mig, efter så åkte vi hem till henne där vi fira lite fars dag med oxfile. Himla gott.
Sen har vi typ ätit efterrätt och sen sjöng jag och Nathalie singstar, hah.

Ska nog avrunda nu och försöka sova efter lite bloggläsande.
Och om Ellen skulle läsa , så till dig - Krya på dig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0