1st

2010-11-28 | 23:10:57

första advent har spenderat hemma hos nathalie, där jag även sov inatt (?). Vi bakade pepparkakor som resulterade med några snoppar och tjejer med bröst. hjärtan skriva I♥U på och skratt. Dessvärre får inte nathalie skratta så jag fick hålla igen på mitt roliga jag idag. Nej men så äre, stackarn har ju opererat sig så förs igår orkar hon besök av mig, men trots operation och svullen så tyckte jag hon va söt endå. hihi.
(ni får ursäkta vissa kommande bilder så som dom första här e lite gula för jag e så smart att ha strand/snö inställning på mobilkameran när jag tog vissa. och vet att jag har skyllt på inställningar innan men så äre när man har kort minne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0