christmas'

2010-11-21 | 14:21:14
jag har en äcklig jävla julkänsla.
varför har jag ingen aning, eftersom vi varken har något julpynt, julmusik eller något som har med julen att göra.
och det stöör mig sjuk mkt, för vad för känsla vet jag inte men bajs är det iaf.
speciellt med tanke på att jag hatar jul , precis som med alla andra högtider och äckliga födelsedagar.
spyyyr påt!
spy på känslan
och spy på att jag inte kan sätta fingret på vad det är som gör det
kan ju inte va snön precis.
nej usch, får hoppas ni förstår vad jag menar.
troligtvis inte eftersom jag själv inte fattar.

iaf ÄCKELJUL, jag vill inte ha dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt med julen. =)

2010-11-23 @ 01:43:21

URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0