go my own way'

2010-11-08 | 21:00:26
Efter en äcklig bussresa hem så va jag bara hemma och vände typ innan jag stack over to my friend Nathalie. (hah)
Iaf , bussen va skit trång och jag hade någon äcklig gubbe typ hängandes med stjärten på mig och inte brydde han sig om det även fast jag stånga tillbaka med armbågen. Sen va sätet skitlitet för två pers , eller jag som blivit enorm ?
Ah iaf, väl hemma lämna jag väskan och bytte skor för så jävla kallt med dom andra och sen iväg mot Nathalie, 30 husnummer bort (y)
Kände mig lite sådär småliten och gosig, typ uggs, tjock jacka och egenstickade lovika(???)vantar med tofsar hängandes.
Iaf vi hade trevligt, lagade mat och kollade igenom gamla bilder och musik. Skratt och klump i magen erbjöds.

Nu CSI med mamma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0