good morning'

2010-11-06 | 15:10:04
Åkte in till k-holm frammåt kvällen igår, där bjöds det på tacos hos sara med trevligt folk. Sen va vi där en stod innan några drog vidare på fest, jag och sandra valde att inte hänga på hah. Vi började gå bort men stannade sen, erna kom och sen blev det pratstund i det kalla. Sen typ drog vi åt varsitt håll typ, ne men sandra hem och vi till erna. Ah typ så.

Lite roligt att jag klagat på sömnen hela veckan och nu idag vaknade jag först vid ett, men somna om och nu e klockan tre. Och jag skulle kunna sova längre men kanske inte så värt, så får pallra mig upp. Hah

Ne, nu ska jag kolla sista avsnittet av OC säsong tre tror ja. Gråta till Marissas död ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0