home alone'

2010-11-18 | 18:25:30
Kom en för en stund sen från praktiken och det är så himla skönt att komma hem till ett tomt hem. Ingen är hemma och kan säga att jag njuter. Lite synd nu dock eftersom jag var hungrig och ingen mat var färdiggjord, men eftersom jag inte brukar vara hungrig annars så är det super!

Idag har tiden gått fort på jobbet (säger jobba för praktik är både jobbigare att skriva och säga) , var iaf i webshoppen på förmiddagen och plockade/skrev nya varor och sen tog fram lite kalsonger som ska fotas imorgon. Sen har jag plockat röda lappar på barnkläder/mammakläder, det var lika kul som de låter.
Imorgon börjar jag en timme tidigare och slutar en timme tidigare, sköönt det med. Ska vara i webshoppen på morgonen då med och jag hoppas att jag inte bara behöver plocka ordrar utan att jag får va med på plåtningen också. hah.

Håller just nu på att överför bilder från mobilen till dator så jag kan lägga upp några, blir mest text nu för tiden för att jag inte orkar.
Det här blev också väldigt långt så nu ska jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0