I'm lost in time

2010-11-21 | 23:36:48
jag vill ha förändring.
trött på det som är. trött på det som varit. trött på så det kommer bli.
dag in, dag ut.
jag vill leva. inte gå runt som en levande död.
hitta på saker, uppleva medans man kan.
spontana grejer. riktning mot horisonten.
enkla saker som är självklara för andra.
utmana för att se vad man klarar.
(ha det där sköna tjejgänget som i sex and the city)
jag vill gå på picknick i skogen. roadtrips vart som helst.
åka till stockholm för att bara gå runt. bada i sommarregn.
grilla i vinterkylan. gå bara för att se vart man hämnar.
gå på helt okänd fest i okänd stad och bara känna en person.
åka för att nästan aldrig komma tillbaka.
vad som helst. allt. för jag har tröttnat.
jag vill börja leva och jag vill göra det nu.


// jag kan inte formulera
få ut det jag vill
eller känner
som så många gånger förr
måste jag skriva att allting
fastnar inuti
och äter upp mig ...
& det suger


jag är van. men det börjar bli för mycket..

(det är med klump i magen jag publicerar, för jag hatar att visa. publicera så nära som personliga texter.)
och det är mer än bara detta. för jag är den knepigaste person jag känner. och det är inte lätt det jag menar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0