"it's an experience"

2010-11-24 | 21:13:00
(jag e störd, vet)

iaf, så jag ska faktiskt berätta en sak. och just bara för att jag vill att den enda person som vet med mig ska veta vad jag tycker. och ja vet inte varför jag inte säger det rakt ut, bra fråga. som sagt, tre upp så ser ni varför kanske.
tror inte personen ens läser hah. och jag e så jävla töntigt som ens skriver dethär.
hoppas ingen läser överhuvud taget :O

|tända ljus. ostbollar. ett päron och ett äpple.
i ett omklädningsrum typ vid en badplats (?).
typ glass. sisådär början av året skulle jag tro.
och även om det bara varade en kort stund.
så är det nog min bästa korta stund i livet tror jag.
helt ärligt.
|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0