looking for someone like you'

2010-11-09 | 00:10:11
Har nu på kvällskvisten suttit och pillat lite med en header åt Sandra. Synd att man inte va grym typ eller åtminstone great. Visst kan jag några få enkla saker men de vore ju verkligen tummen upp att kunna typ kanske svåra roliga saker och så, eftersom ja tycker det är kul också så.
Aja , har skrivit upp några saker jag ska lära mig.

Ser fram emot torsdag fakiskt, har hittat mina tre rätter nu som jag ska så fint presentera för familjer hah.
Imorgon så äre utveckligenssamtal som gäller , hinner inte ens hem och vända hah.
Nesch orka detta nu


Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Lägg av, den blev ju bra! :)

2010-11-09 @ 23:00:15

URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0