million pieces'

2010-11-29 | 00:46:00

slängde ihop ett collage för nån dag sen. dom två klänningarna längst upp i vänstra hörnet, dom hittade jag även på factory. (inte bra att praktisera där för då ser man fan fina saker som man aldrig skulle orka kolla och så annars) iaf, där kostade den hälften av priset som på nelly och eftersom den va så himla fin så slog jag till. tänkte att man kunde ha den på nyår, (som jag förövrigt inte har några planera till och kommer antagligen inte få. typ sitta hemma) men ändå. den är mkt finare i verkligheten faktiskt och kommer antagligen upp bilder inatt eller imorgon.
har några men funderar på att ta när jag inte har den på mig för tog massa på skoj med syster typ hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0