(n)

2010-11-16 | 23:32:45
alltså baaajs, jag är så jäävla klantig.
det slog mig nyss att jag har glömt kvar mitt såkallade pluggpapper på factory nu, sen i lördags.
så jag pratade med julia och hon sa att det låg kvar i måndags men inte idag, så skulle verkligen inte förvåna mig om någon har lyckas slänga dom. men min jävla otur så faaan. fick nummer av julia iaf så jag får ringa och höra imorgon om någon vet om dom finns kvar. det pinsamma är att jag inte vet vart jag kommer när jag ringer eller om man ska typ fråga efter någon man känner. hah, återstår att se.
får väl hoppas as mkt iaf att mina papper finns kvar, eftersom dom var bra och kan vara bra att ha frammåt också.. annars äre väl bara att göra nya tyvärr.

alltså baajs, för jag lovar att dom kommer vara borta.............
oihigaehrgioaherg egierg och så blir ja på mig själv som jäämta fan glömmer (iaf när det är viktigt/bra att ha liksom)

nu säger jag godnatt och håller tummarna :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0