nathalie'

2010-11-04 | 11:21:47
igår med nathalie: jag åkte in till vingåker för att möta henne där på ärenden, sen åkte vi hem, sprang i regnet till henne, tog oss ett varmt bubbelbad, softade framför tven, lite dator, sen varmt bubbelbad igen sen iväg på killkrök hos en där vi tittade in och sen till sist så drog vi hem till mig för svensson svensson tittande och sova.

idag: så drog nathalie tidigt iväg för att åka och byta något i örebro och jag sitter barnvakt från typ sex till halv sju ikväll. har precis gjorde matte och slängt ihop first draft i engelska och skickat in. ska jobba lite personlig försäljning, dammsuga och tvätt idag med. plus måste ta ut hund två gånger till och laga mat sen frammåt fem kanske. Nathalie kommer ifs tillbaka sen efter Örebro och håller mig sällskap så ska vi laga mat tillsammans. Jag gillar.
Nej , nog om allt nu. Ingen kommer läsa endå hah.
Tomt med bilder och så, men jag orkar inte så (:


fint gulhårig ja va där med whateeeevaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0