no more'

2010-11-13 | 18:33:53
Pallrade mig upp imorse efter att somnat runt halv två , två. Tog en dusch och försökte få bort min friterade-pommes-lukt. Dagen har varit rolig och jag har faktikst lyckas hjälpa några utan att behöva säga typ "jag är praktiket, du vet som han i icareklamen", så det va kul och gick frammåt.
Annars har dagen gått lite sakta jämfört med annars och ont i fötterna, knäna och ruggen men men.
Juste, eftersom jag var med Nathalie igår så hann jag inte göra matlåda och morsan hade käkat köttbullar så mamma fick springa in till ica på morgonen och köpa rostbiff och potatissallad till mig, och det var typ skapligt pris på rostbiffen..
Efter att ja sluta vid fem iaf så åkte jag och köpte godis, dricka och marabou till mamsen.

Nu sitter jag här och Erna försöker få in mig till typ nått hos Felix i K-holm. Men inte så pepp på de, sista minuten ute liksom och inte ens bjuden om man blev de?
Ne får väl se vart jag hamnar, orkar faktiskt inte bry mig så mkt för ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0