off we go'

2010-11-24 | 18:34:27
Hemma från en lång, helt okej dag i Eskilstuna.
Allting var väl bra förutom att Roland skämmer ut mig för någon nästan så fort vi kommit dit, att alla glodde som hökar, att någon kastade en citron i min mat typ och träsmak i stjärten ..
Allt det plus bussåkande i ungefär fyra timmar för mig, och sen väntetid på kanske en halv timme, de va inte så värst kul det heller. Men som sagt, det var helt okej. Lite skönt att iaf komma bort från skolarbete och typ Katrineholm på ett sätt.

Har bara hunnit med att käkat sen ja kom hem och fixa matlåda. Snart ska jag hoppa in i en varm dusch och sen softa vid tven. skönt att jag börjar tio imorgon.

ful/dålig bild på en bit av skolan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0