one night'

2010-11-11 | 13:10:03
Igår efter skolan mötte jag upp Nathalie inne på HM, där köpte jag den där tröjan som inte fanns på nätet men som jag provat innan och sen hah ett par röda strumpbyxor bara för att det verkar så himla kul typ. Kanske inte på mig eftersom mina ben inte är dom smala precis men dom kostade bara 40 kronor så gör inte så mkt.
Åkte iaf hem med hennes mamma och pappa, fast vi hoppade av i Vingåker för Nathalie skulle göra sina ögonbryn. Tog en buss halv sex till Högsjö där vi åkte hem till Nathalie, käkade mat, kollade film och skrattade som vanligt.
Våran jävla humor och humör hah.
Sov där igår med eftersom att jag är ledig idag.

Just nu sitter jag i hennes bil utanför Elwynska för hon är inne och gör typ prov. Vi har varit på willys innan så jag har köpt mina varor till kvällens tre-rätters. Kommer bli kanon skulle jag tro.
Eftersom styr vi oss mot vingåker igen för att hämta upp en tupp, så chilla med dom en stund innan jag ska hem och förbereda mig. hihi.

så, så ser det ut just nu. långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0