Q'

2010-11-24 | 19:59:35
Jaha , fick svar från röntgen idag och SJÄLVKLART såg dom inget och det var ingen, så skrev han iaf att jag kanske bet ihop för hårt (?) så jag skulle söka på internet efter käkledsövningar men självklart fanns det inga!
(nu hittade jag föresten när jag sökte på kökövningar) men dom är mot tuggmuskeln och jag tuggar inte ens hårt och övningarna va ju ändå bara typ störda plus den knakar ju ändå under tiden man gör det och skit.
Nej orkar inte ens förklara för typ läkare (eller vafan man går till) suger , ah för alvedon i tre veckor också mot lederna hjälpte ju verkligen SKITBRA! och tänker inte säga till för kan lika gärna gå såhär som jag gjort i typ år nu.
mer orkar jag inte bry mig, för jag va nog mest beredd på det ändå. jag kommer få gå ful och cp hela livet.
bajs!


så , skrivit av mig lite bajs nu. och cp blir det för jag suger på såndär att skriva, förklara och få ut.
TUMMEN FAN INTE UPP :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0