saw 3D'

2010-11-07 | 01:03:20
Kvällen har varit skoj, va hos Mirjam tills typ kanske halv nio någon gång. Kolla i skolkatalogen och gamla bilder från vidåker. Hah det va kul och ful va jag med mitt korta hår. Kul att se iaf, mkt man förendras ju.
Aja, vi valde mellan att se saw och psalm 21. Den sistnämnde va typ svensk skräckfilm och verkade lite äcklig , läskig faktiskt, fast de vart saw iaf.
Det va den äckligaste (vet inte om det berodde på 3D) och sämsta av alla filmer enligt mig. Blir arg när dom inte gör som jag vill/säger. Hah, fast det är ju ifs typiskt filmer.
Ne nu får det räcka, i helhet har jag haft kanon med mycket skratt och trevligt sällskap så (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0