feel you'

2010-11-07 | 17:16:37


Hah skit fula prototyper (?), men sådär ser mina olika "väggar" ut snart,  den röda stämmer väl inte och på den sista bilder har jag fondvägg med blommor.
Men iaf.

Första bilden: vet inte åt vilket håll jag ska ha speglarna, sen iaf hyllor under plats för typ plattång och sånt. tvättkorg under och ska se om jag hittar någon pall att sitta.

Andra bilden: Typ rullgardin som hade någon speciell väv plus nya gardiner, färg vet jag inte. fast fönstret får typ vänta lite hah.

Tredje bilden: Sängen ska införskaffas snarast. Ska bara spara ihop till stommen eftersom den är lite dyrare och det ska faktiskt bli typ kul att betala lite själv. Kul att det liksom går till något nödvändigt typ, som mobilen också.
Iaf, madrasser på de som mamma får betala.


Nytt täcke och kuddar har ja redan så måste bara hitta något matchande påslakan till hela rummet.
Och vet att bilderna ser mkt rött ut och så men så överdrivet är det inte här.
Kände att jag ville dela med mig med tanke på att jag velat haft såndär säng ett tag och nu ska jag köpa . hah töntigt ja vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0