walk in fields of gold'

2010-11-07 | 16:18:51
Har fixat lite på rummet idag, gått igenom massa skit som legat och blivit av med högar av papper typ. Men funderar på att ta allting från grunden, tex damma och dammsuga. Hah skulle egentligen VERKLIGEN behövas båda två men får se hur det blir med det. Hittade lite kul grejer i städningen faktiskt, två ringar och ett halsband som jag fått av sophie tex.

På torsdag när jag e ledig ska jag nog ta hjälp av mamma att sätta upp mina speglar, även fast jag bara har fyra och inte sex som jag behöver. Men är trött på att ha tre stå och sen typ en på tre banankartonger. Ska tvinga mamma till IKEA snart med tror ja, så ja kan köpa en jävla hylla så jag slipper ha dom där fula kartongerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0