walking'

2010-11-16 | 20:07:47
Har vart hemma ett tag efter alla mina/våra ärenden. Först va det skola där jag gick tidigare för klockan tre vare sjukhuset som stod på schemat. Röntga och det gick bra tror ja, lite pinit och ah. Får väl hålla tummarna på att dom hittar något så dom kanske kan göra något åt saken, för lederna fixade dom inge vidare precis hah.
Sen efter iaf åkte vi någonstans där någon kollade våran bil sen efter en sväng till morfar för att hämta. Katrineholm igen för att handla lite mat på willys där jag unnade mig chips och dipp till kvällen, men som jag förövrigt har för ont i magen för att äta nu.
Käkat fralla och pratat konstigt har jag hunnit med sen jag kommit hem, alltså inte vart hemma länge.

Nu ska jag gå och kolla på sveriges skönaste familjer, så återkommer väl efter alla program jag ska se.
Annars checka in HÄÄR , typ följ (om de går utan att vara medlem?), kolla och se enklare.
För yo tycker jag är en himla lätt sida som jag sagt innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0