a promise

2010-10-24 | 18:50:10
här med lovar jag att inte äta mer jävla chips och skit i veckorna fram till jul. och om jag nu ska äta skit så ska det vara på helgerna. så, officiellt (? heter de så). alla ser så då kan alla bomba mig med nej om ni läser/hör/ser att jag äter något. för inte fan tänker jag bli tjockare!! så,iaf alla vet och nu blir det PUNKT på det.

ska kolla gossip girl nu iaf med mamma. kanske äta dom sista chipsen på en vecka hah . nej faktiskt inte.
har varit med nathalie idag, vi åkte in en sväng till vingåker och kollade scorett och factory sen hem och softa hemma hos henne typ.

nej, skönt att inte ha suttit vid datorn idag. ska klä på mig och gå ner i tvättstugan sen ta min svenskabok och sätta mig i soffan som sagt till gossip girl.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0