before you came'

2010-10-23 | 16:22:06
seg dag ........ typ har suttit här och ah så kollade jag film. lite kul och barnsligt sådär
sitter fortfarande i hallen vid dator, tur att jag har lite låtar på itunes så det inte är helt tyst.
jason med kompis är dom ända som är hemma, och nu kom visst mamma haha.
öööh, vet inte vad jag ska hitta på .

hah hitta en as gammal låt jag lyssna på för hundra år sen som kom från någon serie typ 2900 happiness. tror de va typ danskt eller norsk. ah skit samma, dom sjunger iaf på engelska .
okej, det kanske märkts hur utråkad jag är så ska ge mig nu och langa någon bild eller nått som folk kan glo på ...
okej vart ingen bild för de cpa typ

nu drar ja till nathalie en stund istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0