dancing on my own'

2010-10-01 | 18:45:13
kom hem för typ en furtio min sen tror jag , faktiskt ingen aning .
tänkte slänga ihop en rolig för och efter bild bara för att . (och ja jag har färgat håret)

ligger här i sängen med handduk och känner att det är dags att röra sig , klä på mig och grejer för kvart i åtta går bussen in mot k-holm där jag ska på festligheter med syster , linn och hanna . kommer troligtvis bli kanonen så störda som vi är tillsammans .
problemet med ikväll är bara att jag FORTFARANDE har ont i magen (en veckas tid nu typ) så känns lite jobbigt att dricka även fast jag vill för har värsta gott hah . och det andra problemet är att jag inte vill åka nattbussen hem själv , hah .

ne , ska avrunda nu innan det blir allt för konstigt . kläder och fixa håret lite nu .

hej och hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0