don't stop the music

2010-10-29 | 00:56:55
Kanske borde dra mig mot sängen men tanke på att jag ska upp tidigt imorgon. Mamma ska lämna in bilen för att fixa däck och så, så då åker jag in sådär tidigt med henne. Och så måste jag läsa ungefär 90 sidor i min bok också så syster kan ta med den in imorgon och lämna tillbaka. Kunde tyvärr inte låna om den eftersom den är reserverad efter mig och den ska vara inne på  måndag och jag kommer troligvis inte åka in till k-holm tills då.

Bajs. I alla fall, på tal om ingenting. Verkar som att jag bli hemmasittandes imorgon, visst skulle jag vilja klä ut mig vilket verkar kul men äsch går kankse på lördag eller något hah. Så känn ingen sorg för mig göteborg (skämt).
Nathalie ska till Ullared och kommer hem på natten till lördagen så, får smida planer tills då istället hoppas ja. Blir nog mamsen och idol eller något istället.

Vafan skit samma, hoppas ingen läste. nu måste jag draaaaaa mig härifrån om jag ska hinna sova och läsa klart min bok till morgondagens morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0