early morning'

2010-10-23 | 11:45:23
Min dator var helt cp igår, så fort jag använde min internetsticka lagga hela finder ihop till slut så det inte gick att stänga av dator. och när man väl tröck på stäng av så stod den och ladda så blev ett och annat tryck på knappen tyvärr..
ska inte använda stickad idag iaf för tänker inte utsätta min kära för processen igen , hah.
sitter nu iaf hallen iaf med vårat internet här hemma, det funkar helt okej förutom till spotify ..

ska försöka få tag på Nathalie idag och hoppas på att vi kanske kan ses en stund iaf, nu annars ska jag nog kolla på spy kids 3 hahha.


Kommentarer
Postat av: Linn

Okej jag tycker iaf som sagt att den är bra, men fundera på de så blir det nog bra iaf:) tack, ja visst e den söt:D

2010-10-23 @ 11:48:13

URL: http://linnromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0