even if you fail'

2010-10-08 | 22:13:31
vissa folk är förjävla roliga. yeah right liksom .
blev hemma ikväll och kollade idol med mamsen även fast syster fråga om jag ville hänga med på typ chillfest.
inte för det verkade vara så chill nu i efterhand hah men iaf.
imorgon ska jag med Nathalie till Finspång tror jag det var och byta något på hennes bil. alltså inte vi , utan någon annan , jag ska bara vara sällskap. tummen upp för både Nathalie och att åka bil hah
Hoppas att dom drar med mig ut sen så jag inte börjar lukta ruttet

+
synd att inte min kamera har någon fungerande skärm för när jag ska ta macro bilder har jag ingen aning hur skärpan ligger vilket e himla synd i detta läge för jag har fått kanon ide om en bild jag ska ta. får gå som det går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0