everywhere you want me to be'

2010-10-10 | 22:27:57
Mamma va precis och vattna min halvt döda blomma inne hos mig och frågade om jag inte skulle ta bort en av mina sängar och sen flytta den andra mot väggen, nej säger jag och typ "någon gång kommer det säkert besök och då är jag beredd här med en säng". Som förövrigt är full med saker, men iaf.
Hon svara iaf tillbaka och typ "som om någon skulle vilja komma in här så som det ser ut, haha ett tjocka lager med damm på hyllorna och allt".
Med andra ord, mitt rum ser ut som skit och jag orkar inte göra något. Har en tvättkorg+påse med rena kläder och smutstvätten pryder fint mitt golv. Gamla colaflaskor och glas, typ skolböcker+kläder+ouppackad väska och massa saker i andra halvan av sängen. Ett sängbord fullproppad med skit typ, dammiga hyllor och ah fan som en jävla svinstia.
Orka, ändå bara jag här och jag ligger mest i sängen med datorn så, don't giva a fuck typ.


Ne, funderar på att platta håret sen kolla klart säsong fyra av skins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0