going through this life, looking for angels'

2010-10-11 | 18:20:32
en skitdag är det idag, en äcklig jävla blädag.
jag vill ha en systemkamera och jag vill ha den nu!
sitta och hålla på två bra fotoideer är inte kul ... speciellt inte när man inte kan ta dom
& jag vill ha ett jävla jobb och jag vill ha det nu!
för det är inte kul att snart behöva bli pank för man måste köpa en mobiljävel ... speciellt inte när man vill ha en kamera
& jag vill ah jag vill ...
& nu måste jag skriva på jävla cpkrönika
JÄVLA KUKSPOTIFY MED OCH INTE FUNKA !!


så här ser min nuvarande kamera ut och bara undersökningskostnaden går på 800, great som hittat . tummen upp!
visst den funkar till typ egopics (som inte ens är kul att ta) men sen då .............. DÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0