hit the light'

2010-10-16 | 20:09:22
Jag antar att jag måste be om ursäkt för alla "deppinlägg" men så kan det va.
Idag har jag ägnat min tid åt att typ kollat idol, skins och dom avsnitt av kenza&tyra show som finns. Ska typ nu bege mig till tv och se om morsan vill kolla på något.
På tal om annat så vill jag verkligen inte tillbaka till skolan, efter bara två dagar på factory känner jag fan hur skönt det skulle vara att typ jobba där eller ah kanske någon annanstans. Så enligt mig är det nog bra att vi bara har två dagar i veckan istället än om vi skulle haft typ fyra veckor på raken för då skulle jag ha mycket svårare att komma tillbaka till skolan. För helt jävla ärligt så suger skolan så jävla hårt och jag hatar den ! så (:

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0