I will find my wings'

2010-10-28 | 19:06:16
Har haft en skitkul dag på jobbet måste jag säga. Har ändrat om på "tigeravdelningen" eller hur man säger, typ hängt om alla kläder där och så, sen klätt en provdocka/skyltdocka (?) typ med en assnygg kofta som för övrigt var alldeles för dyr att köpa för min del tyvärr. Och sen nu bara för att jag skulle berätta så har jag glömt bort vad jag gjort bara för de hah.
Trivs verkligen iaf och vill inte sluta till jul och jag tycker nästan det är "jobbigt" att gå tillbaka till skolan efter helger. Ah den som fattar fattar, bra! Har bytt ut iaf en torsdag till en lördag så att jag ska testa att jobba helg och så har jag och Julia knåpat (?) ihop en typ bild med info också så jag ska lära mig mer om jeansen hah. aja nog om detta.
nejfan , avslutar för har ingenting mer vettigt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0