no good'

2010-10-15 | 17:06:24
Fick sluta typ en och en halv timme tidigare från praktiken idag så hann med halv fem bussen hem. Det var inte så mycket folk och dom tyckte typ jag hade gjort mycket på mina två dagar så.
Just nu känner jag mig helkonstig, vet inte om det är något annat än typ mina alvedon eller för mycket kaffe. hah
ikväll kankse det blir parken, typ vill dit men har ingenstans att sova så lite svårt. Får se vad mamma säger, om inte annars så drar jag nog med syster in och kör all in med henne, Linn och Hannah.
Juste, har fått tid tid röntgen nu föresten. En onsdag precis som blodprovet, inte samma onsdag alltså menah. Tur har jag att det inte blir yp torsdag eller fredagar hah, fast iaf så är det på morgonen och jag börjar tio.
Aja, funderar på att hoppa in i duschen så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0