weird day'

2010-10-21 | 18:11:00
Nyss kommit hem från praktiken, och ingen hemma. skapligt skönt för haft en sån sjukt seg dag idag.
ingenting gick verkligen inte som jag ville, så tabba mig typ om och om igen. ingen vidare bra dag precis.
hoppas på uppryckning imorgon från min sida för har ingen aning vad som är felet på mig idag. weird.
sitter nu iaf och äter apor, ville egentligen ha chips men mamma ville inte komma in till vingåker och jag hade precis som dom senaste dagarna glömt plånboken hemma. aja, ikväll blir det iaf criminal minds och grejs på tv och nu ska jag sno lillebrors mjukisbyxor och sen ut i köket och kolla om de finns något mat. inte för jag är hungrig precis , men tjock så (Y)


Kommentarer
Postat av: erna Dedic

sv: nej, jag ska inte köpa såna, har redan min pärlor, hihi, nejmen tänkte mest på vart du hittar såna skor.

2010-10-21 @ 20:36:47

URL: http://ernadedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0